Servis Plus Servis Plus + ile Yepyeni Bir Hasar Deneyimi

Kasko ürünü sahibi müşterilerimize özel hasar onarım hizmetlerinin yer aldığı yepyeni bir hasar uygulaması

Servis Plus

Servis Plus + ile Yepyeni Bir Hasar Deneyimi

Unico Araç Sigortası

Hasar Anında Ne Yapmalısınız?

Hasar anında ve sonrasında yapmanız gerekenler aşağıda kısaca anlatılmıştır:

1. Hasarınızı belgelemek için Kaza Tespit Tutanağını doldurun veya zabıt tutturun.

Eğer çekici ve/veya ikame araç talebiniz var ise 0850 222 28 00 numaralı Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

2. Hasar ihbarında bulunun.

Hasar meydana geldiğinde 0850 222 28 00 numaralı Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri'ni arayarak hasar ihbarında bulunun.


Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.


Önemli Not: Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Hasar dosyanız ile ilgili tüm gelişmelere şirketimiz web sayfası üzerinde ulaşabilirsiniz. Ayrıca hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.

İhtiyacınız Olacak Bilgiler

  • Sigorta Poliçe Numarası veya araç plaka numarası
  • Hasar Tarihi
  • Hasar Nedeni
  • Tahmini Hasar Miktarı
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu

3. Belgelerinizi Tamamlayın

İhbar sırasında gerekiyorsa hasar tespiti için şirketimiz tarafından eksper yönlendirmesi yapılacaktır. Eksperin adı ve telefon numaraları ihbar anında size iletilecektir.

Hasar ihbarı yapıldıktan sonra, hasar talebinizin değerlendirilebilmesi için Poliçe tipinize göre sizden bazı evraklar istenecektir. Eksperin evrak taleplerine de destek olmanız ve ekspertiz sonrasında talep edilen evrakları ekspere teslim etmeniz sürecin hızlanması açısından önemlidir.

Tüm poliçe tipleri için gerekli belgelere buradan ulaşabilir ya da yandaki formu kullanabilirsiniz.

Poliçe ve Hasar tipinize göre ihtiyacınız olan tüm belgeleri Gerekli Belgeler sayfasından öğrenebilirsiniz.

GEREKLİ BELGELER LİSTESİ

4. Hasar Dosyanızı Takip Edin

Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden ve websitemiz aracılığıyla takip edebilirsiniz.

Sorgu İşlem Kanallarımız


Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri
0850 222 28 00
HASAR DOSYANI TAKİP ET

1. Gerekli Bilgileri Hazırlayın

Hasar meydana geldiğinde 0850 222 28 00 numaralı Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri'ni arayarak hasar ihbarında bulunun.

Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. İhbar yapmadan önce lütfen yandaki bilgilerinin hazır olduğundan emin olun. Hasar ihbarı aşamasında aşağıdaki acil yardım hizmetlerimizden faydalanmak istiyorsanız bunu mutlaka Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri görevlilerine bildirin.

İhtiyacınız Olacak Bilgiler

  • Sigorta Poliçe Numarası
  • Sigortalının Adı, Soyadı / Ticari Ünvanı
  • Hasar Tarihi
  • Hasar İçeriği
  • Tahmini Hasar Miktarı
  • İhbarı Veren Kişinin İletişim Bilgileri
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu
  • Biliniyorsa Ödemenin Yapılacağı Banka Hesap Bilgileri
  • TC Kimlik Numarası
  • Hasar İhbarı 3. Bir Kişi Tarafından Yapılıyorsa: İhbar Eden TC Kimlik Numarası Bilgisi

2. Hasar İhbarı Yapın

Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanız konusunda kolaylık sağlamakla birlikte, hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.

Herhangi bir hasar anında vakit kaybetmeden hasar ihbarı yapmanız önemlidir. Aşağıdaki Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak ya da Hasar ihbar formunu doldurarak hasar ihbarınızı yapın.

İhbar Sırasında Dikkat Etmeniz Gerekenler

  • Acil durum yardım hizmetlerinden faydalanmak istiyorsanız bunu mutlaka İletişim görevlisine belirtin.
  • Hasar ihbarınız sonucunda size bildirilen hasar dosya numaranızı mutlaka not edin.

3. Belgelerinizi Tamamlayın

İhbar sonrası gerekiyorsa hasar tespiti için eksper yönlendirmesi Unico Sigorta tarafından yapılacaktır. Eksperin adı ve telefon numaraları ihbar anında size iletilecektir, eksperin talimatlarına lütfen eksiksiz olarak uyun. Ekspertiz sonrasında talep edilen evrakları ekspere teslim edin.

Hasar ihbarı yapıldıktan sonra size ödeme yapabilmemiz için Poliçe tipinize göre sizden bazı evraklar istenecektir. Sigorta Eksperine teslim etmeniz gereken bu evrakları eksiksiz bir şekilde hazırlayın.

Tüm poliçe tipleri için gerekli belgelere buradan ulaşabilir ya da yandaki formu kullanabilirsiniz.

Poliçe ve Hasar tipinize göre ihtiyacınız olan tüm belgeleri Gerekli Belgeler sayfasından öğrenebilirisiz.

GEREKLİ BELGELER LİSTESİ

4. Hasar Dosyanızı Takip Edin

Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden ve websitemiz aracılığıyla takip edebilirsiniz.

Sorgu İşlem Kanallarımız


Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri
0850 222 28 00
HASAR DOSYANI TAKİP ET

Kaza Tespit Tutanağı

Yalnızca maddi hasar olan bir kazaya karıştırsanız ve kazaya karışan diğer sürücülerle birlikte kazanın oluş şekli konusunda anlaştıysanız Kaza Tespit Tutanağı doldurmanız gerekmektedir. Hangi durumlarda kaza tespit tutanağı doldurmanız gerektiği ile ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Hasar Anında Sıkça Sorulan Sorular

Asistans Teminatları