Müşteri odaklı yaklaşımı ve geliştirdiği yenilikçi ürün ve hizmetlere yenilerini eklemek hedefiyle Ar-Ge çalışmalarına öncelik veren Unico Sigorta, yeni hizmetler sunmaya devam ediyor…

“Sürekli Gelişim” temasına odaklanarak çalışan Unico Sigorta, 1 Temmuz 2024 tarihi itibarıyla konut hasarlarında ödeme süreçlerini hızlandırmak ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlayabilmek adına “uzaktan hasar tespit” uygulamasını başlattı. Bu uygulama kapsamında hasar ihbarının ardından aynı gün görüntülü görüşme ile hasar tespiti yapılıp; 24 saat sonra da ödeme gerçekleştirilecek.

Tüm Türkiye’de dahili su ve izolasyon hasarlarında gerçekleştirilebilen uygulama ile hasar ihbarından sonra yapılacak ön görüşmede sigortalılarla uzaktan tespit için randevu planlanmasının ardından, dijital uygulama üzerinden hasarın tespit edilebileceğini belirten Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık, sözlerine şöyle devam etti: “Sürekli gelişim odaklı bir yaklaşım benimseyerek, süreçlerimizi tasarlarken teknolojiyi merkezimize koyduk. Bu doğrultuda, müşteri deneyimini iyileştirmeye odaklanan yeni uygulamamız ile konut hasar dosyalarında ödeme süreçlerini hızlandırarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde sağlayabilmeyi amaçlıyoruz. Teknolojinin gücüyle, müşterilerimize her an her yerden erişim imkânı sunarak, onların ihtiyaçlarına en hızlı şekilde yanıt vermek adına var gücümüzle çalışıyoruz.”

Uygulama Nasıl Kullanılıyor?

Hasar ihbarı alındıktan sonra görüntülü görüşme için uygulama linki randevu için planlanan tarihte sigortalıya gönderiliyor. Sonrasında çevrim içi görüşme yapılarak hasar tespiti yapılıyor. Müşterinin IBAN bilgisi alınarak ertesi gün Unico Sigorta tarafından hasar ödemesi tamamlanıyor.