Unico Sigorta, Sürekli Gelişim teması doğrultusunda müşteri odaklı dönüşüm yolculuğunda önemli bir adım attı ve Müşteri Deneyimi Bölümü’nü kurdu.

Müşteri Deneyimi bölümünün temel önceliklerini; müşteri odaklı kültürü tüm organizasyon genelinde benimsetmek, müşterileri ile yalın ve şeffaf iletişim kurmak, erişilebilirliği ve ulaşılabilirliği sağlamak, alınan görüşler doğrultusunda hizmetleri ve ürünleri iyileştirmek olarak tanımlayan Unico Sigorta, bu sayede müşteriyi en uygun çözüme ulaştıracak.

Müşterilerini sadece dinleyen değil, aynı zamanda onlardan öğrenen, aksiyon alan ve sonuçlarını ölçümleyerek takip eden yaşayan bir döngü kurmayı hedefleyen Unico Sigorta, bu geri bildirimler doğrultusunda sunduğu hizmetleri sürekli iyileştirmeyi ve müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor.

Sigortalıları dinleyip anlayarak onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmayı hedeflediklerini belirten Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri taleplerini, hızlı ve etkin bir şekilde çözümle sonuçlandırmak bizim en önemli sorumluluklarımızdan biri. Stratejik iş planımızı oluştururken daha önce de belirttiğimiz gibi pek çok kez “Sürekli Gelişim” temasının altını çizdik. Ürün ve hizmet bakımından gelişmenin sırrının da müşterilerin yaşadığı deneyime kulak vermek olduğunu düşünüyoruz. Onların fikirlerinin ve geri bildirimlerinin önemini anlamak, sürekli öğrenmenin ve iyileştirme alanlarının belirlenmesinin bir yolu olarak görmek çok kıymetli. Unico Sigorta ailesi olarak, her geri bildirimin, daha iyiye gitmek ve harekete geçmek için bir şans olduğuna inanıyor ve bu fırsatları her zaman değerlendiriyoruz. Bu süreç, bizim için sadece bir başlangıç; daha iyi bir müşteri deneyimi için atacağımız her adım, her bir sigortalımızın sesini duymamıza bağlı.”