Unico Sigorta, stratejik hedefleri doğrultusunda acentelerinin iş birliğiyle büyümesini desteklemek amacıyla geliştirdiği Acente Segmentasyonu ve Teşvik Programlarını, 31 Mayıs – 2 Haziran tarihleri arasında düzenlediği “Birlikte Daha Güçlüyüz” temalı etkinlikle tanıttı. Sapanca’da düzenlenen etkinliğe Unico Sigorta’nın Altın ve Platin segment acenteleri katıldı.

Sigorta sektörünün dinamik ve tecrübeli markası Unico Sigorta, 35 yılı aşkın deneyimini hayata geçirdiği yeniliklerle güçlendirmeye devam ediyor. Şirket, lansmanını yaptığı üretim ve karlılığa dayalı yeni Acente Segmentasyonu ve Teşvik Programlarıyla, güçlü acentelerinin büyümesine katkı sağlamayı ve ekonomik teşvik sunmayı amaçlıyor.

Acenteler birliktelikle büyüyecek

Unico Sigorta, 31 Mayıs – 2 Haziran tarihleri arasında “Birlikte Daha Güçlüyüz” temasıyla Sapanca’da düzenlediği lansmanda, Altın ve Platin kategorisindeki iş ortaklarıyla bir araya geldi. Programların derinlemesine incelendiği ve “birlikte büyümenin” ana mesaj olduğu etkinlikte hem iş birlikleri pekiştirildi hem de yeni stratejiler paylaşıldı.

Genel Müdür Ender Güzeler, yönetim kadrosu ve satış ekiplerinin de katıldığı organizasyonda Unico Sigorta iş ortakları keyifli ve verimli bir hafta sonu geçirdi.

Konuya ilişkin olarak Unico Sigorta Satış Direktörü Barış Tabakoğlu “Hayata geçirdiğimiz Acente Segmentasyonu ve Teşvik Programları, sektördeki dönüşümün önemli bir parçası olacak. Acentelerimizin ihtiyaçlarına uygun olarak dinamik bir yapıda tasarladığımız bu programlar ile amacımız, Şirketimizin stratejik hedef ve önceliklerine göre, acente segmentlerini kazanç odaklı, ulaşılabilir ve şeffaf olarak yeniden geliştirmek. Ayrıca sektörün en önemli satış kanalı olarak gördüğümüz acentelere yüksek kazanç ve ayrıcalıklar sağlayarak karlı bir iş ortaklığı hedefliyoruz. Bu sayede acentelerimiz ile aramızdaki bağı da daha güçlü kılacağız.” dedi.

Sektöre değer katmak için her geçen gün daha fazla yatırım yapan Unico Sigorta, Acente Segmentasyonu ve Teşvik Programları kapsamında acentelere Platin, Altın, Gümüş, Bronz ve Gelişen segment kategorilerinde farklı ayrıcalıklar ve birçok yönden iş birliği imkânı sunarken; acentelerin ortak stratejik hedef ve önceliklerine göre şeffaf ve ulaşılabilir bir şekilde gelişme süreci de sağlayacak.